Treść strony
Szanowni Państwo,
od 29.11.2022 r. będziemy sukcesywnie udostępniać klientom BS Krokowa nową odsłonę aplikacji mobilnej Nasz Bank 2.0. Wygląd nowej aplikacji Nasz Bank jest zgodny z najnowszymi trendami, dzięki czemu mobilne bankowanie stanie się jeszcze łatwiejsze i szybsze.
Nowa wersja aplikacji zostanie ulepszona m.in. o:
- prosty i intuicyjny interfejs, nowoczesny wygląd,
- większa ergonomia przycisków oraz ekranów informacyjnych,
- szybszy i łatwiejszy dostęp do podstawowych funkcjonalności,
- wybór między ciemnym i jasnym motywem,
- oraz szereg innych udogodnień, które jeszcze bardziej rozszerzą możliwości korzystania z usług bankowych (już wkrótce opcja zmiany języka na angielski lub ukraiński).
Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości elektronicznej Banku Spółdzielczego.
Aplikacja ta umożliwia Państwu korzystanie z usług Banku na urządzeniach mobilnych w swobodny i bezpieczny sposób, dostęp do finansów bez względu na czas i miejsce.
Funkcje aplikacji Nasz Bank:
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
- dostęp do historii wykonanych operacji,
- dostęp do informacji o kredytach, lokatach,
- wykonywanie przelewów internetowych,
- wykonywanie przelewów QR,
- zakładanie i likwidowanie lokat,
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną.
Dostęp do aplikacji Nasz Bank chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Korzystanie z aplikacji mobilnej Nasz Bank jest bezpłatne.
Jak pobrać aplikację:
1. Wejdź do sklepu Google Play (Android) lub App Store i pobierz aplikację Nasz Bank.
2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji:
3. Zaloguj się do Internet Banking i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie:
Gotowe: „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.