Bank Spółdzielczy w Krokowej

Slajdy

  •  

     

    Promocja  kredytu mieszkaniowego i kredytu dla firm i rolników

     

     

     

                 

  •  

    Nowoczesność

    Twój Bank zawsze tam gdzie Ty...

  • Zaufanie

    Komfort i bezpieczeństwo
    Twoich pieniędzy...

Deklaracja dostępności

Treść strony

Deklaracja dostępności

Bank Spółdzielczy w Krokowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Banku Spółdzielczego w Krokowie.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. z wytycznymi W3C WCAG 2.2 z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z wytycznymi W3C WCAG

  • Wśród opublikowanych grafik 63 zdjęcia nie posiadają opisu alternatywnego lub opis jest jednowyrazowy.
  • Menu główne nie jest dostępne z poziomu klawiatury.
  • Niektóre elementy nawigacyjne nie mają widocznego stanu aktywności (fokus).
  • Niektóre elementy graficzne nie zapewniają wystarczającego poziomu kontrastu (użyty kolor zielony względem koloru białego).
  • Na stronie głównej przyciski stronicowania (paginacji) rotatora mają za małą powierzchnię.
  • Brak znaczników ARIA dla interaktywnych elementów wizualizacji np. dla przycisku wywołania sekcji wyszukiwania (ikona z lupą).

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie oświadczenia przedstawionego przez extranet Joanna Paździerska, która zadeklarowała zgodność z wytycznymi WCAG 2.1 na poziomie AA. Wykonawca przedstawił stosowne oświadczenie.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej

  • Zdjęcia nie posiadające opisu alternatywnego lub posiadające opis jednowyrazowy będą sukcesywnie uzupełniane.
  • Menu główne zostanie przebudowane.
  • Stan widoczności wszystkich elementów nawigacyjnych zostanie przebudowany tak, aby zawsze był widoczny.
  • Elementy graficzne nie zapewniające wystarczającego poziomu kontrastu zostaną poprawione (m.in. kolor zielony zostanie przyciemniony).
  • Na stronie głównej powierzchnia przycisków stronicowania (paginacji) rotatora zostanie zwiększona.
  • Elementy interaktywne wizualizacji zostaną przeanalizowane i ewentualnie uzupełnione o znaczniki ARIA np. przycisk wywołania sekcji wyszukiwania (ikona z lupą), dla przycisków stronicowania (paginacji) rotatora (wyświetlanego na stronie głównej).

Skróty klawiszowe

Na niniejszej stronie internetowej dostępne są następujące skróty klawiszowe umożliwiające nawigację bez potrzeby używania urządzeń wskazujących (np. myszki):

  • 0 - wywołanie podstrony zawierającej niniejszą "Deklarację dostępności",
  • 1 - wywołanie strony głównej,
  • 2 - przejście do menu głównego,
  • 3 - przejście do treści strony,
  • 4 - wywołanie podstrony z mapą strony,
  • 5 - przejście do wyszukiwarki,
  • 6 - przejście do ułatwienia dostępności,
  • 8 - wywołanie strony w wersji graficznej.

Sposób użycia klawiszy dostępu jest zależny od posiadanego systemu operacyjnego:

  • Windows
    • Mozilla Firefox: Shift + Alt + litera/cyfra
    • Opera: Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
    • Edge / Internet Explorer: Alt + litera/cyfra a następnie Enter
    • Google Chrome/Brave: Alt + litera/cyfra
  • Linux
    • Mozilla Firefox: Shift + Alt + litera/cyfra
    • Opera: Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
    • Google Chrome/Brave: Alt + litera/cyfra
  • macOS
    • Safari: Ctrl + litera/cyfra
    • Mozilla Firefox: Shift + Ctrl + litera/cyfra
    • Opera: Ctrl + Alt + litera/cyfra (wymagany stosowny dodatek np. Accesskey Shortcuts)
    • Internet Explorer: Alt + litera/cyfra a następnie Enter
    • Google Chrome/Brave: Ctrl + Option + litera/cyfra

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Kinga Kowalska (sekretariat) - mejlowo bank@bs.krokowa.pl lub telefonicznie +48 58 675 47 00.

Obsługa skarg związanych z dostępnością

Skargę złóż listownie, mailem lub ustnie do kierownictwa naszego banku:

podając:

  • imię i nazwisko,
  • adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu,

oraz wskazując wymagania dostępności, które nie zostały spełnione.

Mamy ustawowy obowiązek rozpatrzyć skargę w terminie 30 dni od dnia otrzymania skargi a w szczególnie skomplikowanych przypadkach w terminie do 60 dni od dnia otrzymania skargi.

Masz także prawo złożenia zawiadomienia o niespełnianiu wskazanych wymagań dostępności Prezesowi Zarządu PFRON lub organowi nadzorczemu rynku tj. Rzecznikowi Finansowemu.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Centrala i Oddział w Krokowej, Krokowa, ul. Żarnowiecka 1

  1. Czy osoby na wózku mogą wjechaü do budynku, na wszystkie jego kondygnacje?
    NIE, ale w przypadku osób z niepełnosprawnością ruchową jest możliwość obsługi na parterze.
  2. W jaki sposób osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku?
    Bezpośrednio z ulicy, samodzielna możliwość dostania się do placówki Banku (ten sam poziom przed i za dzwiami, dopuszczalny próg w drzwiach max 1cm), gładka nawierzchnia, bez przeszkód.
  3. Czy drzwi i ściany szklane oznaczone są kontrastową taśmą?
    NIE
  4. Czy schody wyposażone są w poręcze?
    TAK
  5. Czy stopnie schodów oznaczone są kontrastowymi pasami?
    NIE
  6. Czy przyciski w windzie oznaczone są alfabetem brajla?
    BRAK WINDY
  7. Czy winda wyposażona jest w komunikaty głosowe?
    BRAK WINDY
  8. Czy jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami?
    NIE
  9. Czy jest parking dla osób z niepełnosprawnościami?
    NIE, ale posiadamy parking dedykowany dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami.
  10. Czy są i gdzie się znajdują tyflomapy?
    NIE MA
  11. Czy pomieszczenia w budynku oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla?
    NIE
  12. Czy podmiot stosuje w swoim budynku dźwiękowe systemu nawigacji dla osób niewidomych?
    NIE
  13. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach - możliwość wejścia do Banku z psem asystującym.
  14. Komunikacja publiczna - przystanek komunikacji zbiorowej PKS oddalony o 190 metrów.

Oddział w Luzinie, Luzino, ul. Bankowa 2

  1. Czy osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje?
    NIE, ale w przypadku osób z niepełnosprawnością ruchową jest możliwość obsługi na parterze.
  2. W jaki sposób osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku?
    Bezpośrednio z ulicy, do budynku prowadzi pochylnia dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
  3. Czy drzwi i ściany szklane oznaczone są kontrastową taśmą?
    NIE
  4. Czy schody wyposażone są w poręcze?
    TAK
  5. Czy stopnie schodów oznaczone są kontrastowymi pasami?
    NIE
  6. Czy przyciski w windzie oznaczone są alfabetem brajla?
    BRAK WINDY
  7. Czy winda wyposażona jest w komunikaty głosowe?
    BRAK WINDY
  8. Czy jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami?
    NIE
  9. Czy jest parking dla osób z niepełnosprawnościami?
    NIE, ale posiadamy parking dedykowany dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami.
  10. Czy są i gdzie się znajdują tyflomapy?
    NIE MA
  11. Czy pomieszczenia w budynku oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla?
    NIE
  12. Czy podmiot stosuje w swoim budynku dźwiękowe systemu nawigacji dla osób niewidomych?
    NIE
  13. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach - możliwość wejścia do Banku z psem asystującym.
  14. Komunikacja publiczna - przystanek komunikacji zbiorowej PKP oddalony o 600 metrów.

Oddział w Pucku, Puck, Plac ObroĔców WybrzeĪa 11

  1. Czy osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje?
    NIE, ale w przypadku osób z niepełnosprawnością ruchową jest możliwość obsługi na parterze.
  2. W jaki sposób osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku?
    Bezpośrednio z ulicy, samodzielna możliwość dostania się do placówki Banku, brak przeszkód przed wejściem.
  3. Czy drzwi i ściany szklane oznaczone są kontrastową taśmą?
    NIE
  4. Czy schody wyposażone są w poręcze?
    TAK
  5. Czy stopnie schodów oznaczone są kontrastowymi pasami?
    BRAK SCHODÓW
  6. Czy przyciski w windzie oznaczone są alfabetem brajla?
    BRAK WINDY
  7. Czy winda wyposażona jest w komunikaty głosowe?
    BRAK WINDY
  8. Czy jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami?
    NIE
  9. Czy jest parking dla osób z niepełnosprawnościami?
    TAK, 20 metrów od wejścia do Banku (jest to parking miejski).
  10. Czy są i gdzie się znajdują tyflomapy?
    NIE MA
  11. Czy pomieszczenia w budynku oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla?
    NIE
  12. Czy podmiot stosuje w swoim budynku dźwiękowe systemu nawigacji dla osób niewidomych?
    NIE
  13. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach - możliwość wejścia do Banku z psem asystującym.
  14. Komunikacja publiczna - autobus miejski oddalony o 5 metrów, dworzec PKP i PKS oddalony o 600 metrów.

Oddział we Władysławowie, Władysławowo, ul. 1000-Lecia PP 48

  1. Czy osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje?
    TAK
  2. W jaki sposób osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku?
    Bezpośrednio z ulicy, samodzielna możliwość dostania się do placówki Banku.
  3. Czy drzwi i ściany szklane oznaczone są kontrastową taśmą?
    NIE
  4. Czy schody wyposażone są w poręcze?
    TAK
  5. Czy stopnie schodów oznaczone są kontrastowymi pasami?
    BRAK SCHODÓW
  6. Czy przyciski w windzie oznaczone są alfabetem brajla?
    BRAK WINDY
  7. Czy winda wyposażona jest w komunikaty głosowe?
    BRAK WINDY
  8. Czy jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami?
    NIE
  9. Czy jest parking dla osób z niepełnosprawnościami?
    NIE, ale posiadamy parking dedykowany dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami.
  10. Czy są i gdzie się znajdują tyflomapy?
    NIE MA
  11. Czy pomieszczenia w budynku oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla?
    NIE
  12. Czy podmiot stosuje w swoim budynku dźwiękowe systemu nawigacji dla osób niewidomych?
    NIE
  13. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach - możliwość wejścia do Banku z psem asystującym.
  14. Komunikacja publiczna - autobus miejski oddalony o 250 metrów, dworzec PKP i PKS oddalony o 700 metrów.

Filia w Wierzchucinie, Wierzchucino

  1. Czy osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje?
    TAK
  2. W jaki sposób osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku?
    Bezpośrednio z ulicy, samodzielna możliwość dostania się do placówki Banku.
  3. Czy drzwi i ściany szklane oznaczone są kontrastową taśmą?
    NIE
  4. Czy schody wyposażone są w poręcze?
    TAK
  5. Czy stopnie schodów oznaczone są kontrastowymi pasami?
    BRAK SCHODÓW
  6. Czy przyciski w windzie oznaczone są alfabetem brajla?
    BRAK WINDY
  7. Czy winda wyposażona jest w komunikaty głosowe?
    BRAK WINDY
  8. Czy jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami?
    NIE
  9. Czy jest parking dla osób z niepełnosprawnościami?
    NIE, ale posiadamy parking dedykowany dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami.
  10. Czy są i gdzie się znajdują tyflomapy?
    NIE MA
  11. Czy pomieszczenia w budynku oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla?
    NIE
  12. Czy podmiot stosuje w swoim budynku dźwiękowe systemu nawigacji dla osób niewidomych?
    NIE
  13. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach - możliwość wejścia do Banku z psem asystującym.
  14. Komunikacja publiczna - przystanek komunikacji zbiorowej PKS oddalony o 350 metrów.

Filia w Karwii, Karwia, ul. Rybaków 64

  1. Czy osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje?
    TAK
  2. W jaki sposób osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku?
    Bezpośrednio z ulicy, samodzielna możliwość dostania się do placówki Banku (po pochylni dla wózków inwalidzkich).
  3. Czy drzwi i ściany szklane oznaczone są kontrastową taśmą?
    NIE
  4. Czy schody wyposażone są w poręcze?
    TAK
  5. Czy stopnie schodów oznaczone są kontrastowymi pasami?
    BRAK SCHODÓW
  6. Czy przyciski w windzie oznaczone są alfabetem brajla?
    BRAK WINDY
  7. Czy winda wyposażona jest w komunikaty głosowe?
    BRAK WINDY
  8. Czy jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami?
    NIE
  9. Czy jest parking dla osób z niepełnosprawnościami?
    NIE, ale posiadamy parking dedykowany dla klientów placówki bez oznaczonej koperty dla osób z niepełnosprawnościami.
  10. Czy są i gdzie się znajdują tyflomapy?
    NIE MA
  11. Czy pomieszczenia w budynku oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla?
    NIE
  12. Czy podmiot stosuje w swoim budynku dźwiękowe systemu nawigacji dla osób niewidomych?
    NIE
  13. Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach - możliwość wejścia do Banku z psem asystującym.
  14. Komunikacja publiczna - przystanek komunikacji zbiorowej PKS oddalony o 200 metrów.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego we wszystkich placówkach Banku.

O banku - link

  • placówki, bankomaty, wpłatomaty

Kalkulator kredytowy

Skorzystaj z kalkulatora
i oblicz koszt oraz ratę kredytu
Symulator

Kursy walut

Dane z dnia: 2025-06-24
WalutaWartość w PLNRóżnica
1 CHF4.5294[kurs w dół]-0.0201
1 EUR4.2604[kurs w dół]-0.0123
1 GBP4.9984[kurs w górę]+0.0066
1 USD3.6753[kurs w dół]-0.0459
Szczegóły notowań

Spółdzielcza Grupa Bankowa

Prawa kolumna - podstriona

  • SGB_kantor_240x240
Kontakt oraz mapa dojazdu

Mapa

[obiekt mapy] Lokalizacja na mapie: Bank Spółdzielczy w Krokowej

Kontakt

Bank Spółdzielczy
w Krokowej

ul. Żarnowiecka 1
84-110 Krokowa
tel. 58 675-47-00

REGON 000496082
NIP 587-020-03-52

bank@bs.krokowa.pl

adres do e-Doręczeń
AE:PL-13021-81969-IDCUH-26

SWIFT: GBWCPLPP

Rozmiar czcionki

Inne opcje dostępności:

Wersja strony o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.